Praktisk Info

21.-27. juli 2019 på efterskolen Lindenborg, Borrevejlevej 26, Lejre, 4000 Roskilde.

 

INFORMATION

Lars Gaarden

Tlf. 28 10 17 17

mail: mail@familiengaarden.dk

 

INFORMATION OM TILMELDING

Elektronisk tilmelding på hjemmesiden www.sommerstaevnet.dk fra 24. marts kl. 16.00.

 

Information om den elektroniske tilmelding hos Else Würtz Nielsen, tlf. 98 17 74 08.

 

Du modtager bekræftelse pr. e-mail umiddelbart efter din tilmelding.

 

Du kan tilmelde dig en hel uge eller enkelte dage.

 

Har du ikke adgang til internettet, kan du sende din tilmelding på blanketten bagest i brochuren. Sendes til Else Würtz Nielsen, Venøvej 2, 9400 Nørresundby.

 

ANKOMST

Fra søndag d. 21. juli 2019 kl. 12.00 .

Det er ikke muligt at få adgang til stævnepladsen inden indtjekningen åbner.

Der kan i særlige tilfælde gives tilladelse til at ankomme tidligere. Dette skal altid aftales på forhånd med Stævnechefen. Indtil indtjekningen åbner arbejder mange frivillige på at gøre

pladsen klar. Det er vigtigt at der er plads til at komme rundt med grej, så alt er klar til stævnestart.

 

Ved ankomst er der tjek-in for campister på campingpladsen og øvrige deltagere skal henvende sig i

informationen i hal-bygningen. Ved ankomst udleveres stævnekuvert indeholdende program og informationer for ugen.

 

SPØRGSMÅL VEDR. CAMPING OG ANKOMST

Alle henvendelser inden stævnestart skal rettes til Stævnechef Lars Gaarden, 28 10 17 17 eller mail@familengaarden.dk.

 

BETALING

Ved elektronisk tilmelding betales direkte på nettet (netkøb).

 

Ved skriftlig tilmelding får du tilsendt en opkrævning.

 

Sommerstævnets bankkonto er:

Nordea Bank

Reg.nr. 2300

Kto. nr. 4379 934 337.

 

RABAT

Der gives rabat pr. deltager ved tilmelding inden 1. juni kl.12.00. Se mere under Stævneafgift.

 

KIDZ CAMP

SkoleKIDZ: Oplys det afsluttede klassetrin på tilmeldingen. Børnene bor hos forældrene og registreres ved ankomst hos KIDZ-lederne i et klasseværelse. Gå efter skiltene.

 

BEAT CAMP

Deltagere på BEAT bor hos forældrene og registreres ved ankomst i BEAT-teltet.

 

FUSION CAMP

Alle deltagere sover i telt eller campingvogn på eget campingområde – eller hos sine forældre. Piger og drenge på URBAN sover hver for sig. Deltagere på FUSION bor hos forældrene og registreres ved ankomst i FUSION-teltet.

 

URBAN CAMP

Alle deltagere sover i telt eller campingvogn på eget campingområde – eller hos sine forældre. Piger og drenge på URBAN sover hver for sig. Der er mulighed for at vælge, om du vil deltage med eller uden mad.

Registrering foregår ved ankomst på URBAN-pladsen.

 

SOUL CAMP

Er du deltager på Base Camp, men stadig har lyst til at bo sammen med andre unge, skal du tilmelde dig som voksen og krydse af under SOUL CAMP. Der er mulighed for at tilmelde sig særlig SOUL-aftensmad.

 

Pris for hele ugen er kr. 425 - SOUL-aftensmaden kan ikke som den almindelige stævnemad - bestilles til enkeltdage. Deltagere på SOUL CAMP registreres ved ankomst i SOUL-teltet. 

Der er studierefusion til unge, der er studerende foråret 2019 på kr. 250,00 ved deltagelse hele ugen og mod forevisning af studiekort. Refusionen udbetales kun på stævnet.

 

SPISNING

Spisebilletter til de forudbestilte måltider forefindes i kuverten der udleveres ved tjek-in.

Ubenyttede spisebilletter refunderes ikke.

 

Der er mulighed for at bestille vegetarkost til aftensmåltiderne. Dette skal noteres i forbindelse med tilmeldingen. Du er også velkommen til at notere allergier og vi vil, så vidt det er muligt, taget hensyn til disse.

 

Morgenmadsbuffeten serveres i spisesalen. Af praktiske årsager skal morgenmadsbuffeten indtages i spisesalen. Det er ikke muligt at tage den med på campingpladsen, eller på værelset.

 

Dem der ikke har bestilt morgenmad, har mulighed for at bestille morgenbrød i informationen.

Dette skal bestilles inden kl. 14.30, og afhentes i køkkenet næste morgen. Betaling ved afhentning.

 

Frokosten serveres i år i spisesalen. Aftensmaden serveres igen i år i spiseteltet.

VÆRELSER EFTERSKOLEN LINDENBORG

Værelserne vil fortrinsvis blive tildelt deltagere, der tilmelder sig hele ugen, og gangbesværede. Alle værelser er dobbeltværelser med adgang til bad og toilet. Skriv venligst i bemærkninger, hvis du er gangbesværet. Dyner, puder, sengelinned og håndklæder medbringes.

Dobbeltværelse kan bookes som enkeltværelse mod merpris.

 

PRAKTISKE OPGAVER

Vi har i år valgt at fritage alle stævnedeltagere for praktiske opgaver i løbet af ugen.

Dette er nu indeholdt i prisen. Toiletter og baderum vil i år blive rengjort af indkøbt assistance, og øvrigt opgaver vil blive varetaget af Jobbere.

 

Du har stadig mulighed for at få en praktisk opgave på stævnet.

Hvis du ønsker en mindre opgave i løbet af ugen i stil med tidligere år skal du vælge dette ved tilmelding. Du vil herefter få en rabat på 150 kr.

 

Der er stadig mulighed for at tilmelde sig som jobber på stævnet.

 

MENIGHEDSTELTE

Ønsker I som menighed at medbringe en pavillon, et telt el.lign. for at have et samlingssted i løbet af stævnet, skal I sende en mail til Else Würtz Nielsen på mail2ewn@gmail.com.

Pladsen til menighedsteltet afregnes særskilt og koster 500 kr (inklusiv el) for en plads på 5*10 meter.

HUNDE OG KÆLEDYR

Det er selvfølgelig muligt at medbringe sin hun på Sommerstævne. Det er dog et krav at hunde altid føres i snor, og at luftning sker i snor i områderne uden om stævnepladsen. 

Det er IKKE tilladt at medbringe hunde i bygningerne eller sporernes telte.