Praktisk Info

19.-25. juli 2019 på efterskolen Lindenborg, Borrevejlevej 26, Lejre, 4000 Roskilde.

 

INFORMATION

Lars Gaarden

Tlf. 28 10 17 17

mail: mail@familiengaarden.dk

 

INFORMATION OM TILMELDING

Elektronisk tilmelding på hjemmesiden www.sommerstaevnet.dk fra 24. marts kl. 16.00.

 

Information om den elektroniske tilmelding hos Else Würtz Nielsen, tlf. 98 17 74 08.

 

Du modtager bekræftelse pr. e-mail umiddelbart efter din tilmelding.

 

Du kan tilmelde dig en hel uge eller enkelte dage.

 

Har du ikke adgang til internettet, kan du sende din tilmelding på blanketten bagerst i brochuren. 

Vi har i år et nyt elektronisk tilmeldingssystem i brug, og du vil derfor opleve en ny måde at tilmelde dig på. Vi forventer at det nye system, både er simpelt og stabilt, men hvis du oplever problemer eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte Else Würtz Nielsen eller Lars Gaarden.

 

Hvis der er behov for særlige hensyn eller oplysninger staben skal være opmærksom på, skal disse meddeles enten i forbindelse med tilmelding eller til Stævnechefen, inden ankomst på stævnet.

 

ANKOMST

Fra søndag d. 19. juli 2019 kl. 12.00 .

Det er ikke muligt at få adgang til stævnepladsen inden indtjekningen åbner.

Der kan i særlige tilfælde gives tilladelse til at ankomme tidligere. Dette skal altid aftales på forhånd med Stævnechefen. Indtil indtjekningen åbner arbejder mange frivillige på at gøre

pladsen klar. Det er vigtigt at der er plads til at komme rundt med grej, så alt er klar til stævnestart.

 

Ved ankomst er der tjek-in for campister på campingpladsen og øvrige deltagere skal henvende sig i

informationen i hal-bygningen. Ved ankomst udleveres stævnekuvert indeholdende program og informationer for ugen.

 

SPØRGSMÅL VEDR. CAMPING OG ANKOMST

Alle henvendelser inden stævnestart skal rettes til Stævnechef Lars Gaarden, 28 10 17 17 eller mail@familengaarden.dk.

 

BETALING

Ved elektronisk tilmelding betales direkte på nettet (netkøb).

 

Ved skriftlig tilmelding får du tilsendt en opkrævning.

 

Sommerstævnets bankkonto er:

Nordea Bank

Reg.nr. 2300

Kto. nr. 4379 934 337.

 

RABAT

Der gives rabat pr. deltager ved tilmelding inden 1. juni kl.12.00. Se mere under Stævneafgift.

 

KIDZ CAMP

SkoleKIDZ: Oplys det afsluttede klassetrin på tilmeldingen. Børnene bor hos forældrene og registreres ved ankomst hos KIDZ-lederne i et klasseværelse. Gå efter skiltene.

 

BEAT CAMP

Deltagere på BEAT bor hos forældrene og registreres ved ankomst i BEAT-teltet.

 

FUSION CAMP

Alle deltagere sover i telt eller campingvogn på eget campingområde – eller hos sine forældre. Piger og drenge på URBAN sover hver for sig. Deltagere på FUSION bor hos forældrene og registreres ved ankomst i FUSION-teltet.

 

URBAN CAMP

Alle deltagere sover i telt eller campingvogn på eget campingområde – eller hos forældre. Piger og drenge på URBAN sover hver for sig. Der er mulighed for at vælge, om du vil deltage med eller uden mad.

Registrering foregår ved ankomst på URBAN-pladsen.

 

SOUL CAMP

Er du deltager på Base Camp, men stadig har lyst til at bo sammen med andre unge, skal du tilmelde dig som voksen og krydse af under SOUL CAMP. Der er mulighed for at tilmelde sig særlig SOUL-aftensmad.

 

Pris for hele ugen er kr. 425 - SOUL-aftensmaden kan ikke som den almindelige stævnemad - bestilles til enkeltdage. Deltagere på SOUL CAMP registreres ved ankomst i SOUL-teltet. 

Der er studierefusion til unge, der er studerende foråret 2019 på kr. 250,00 ved deltagelse hele ugen og mod forevisning af studiekort. Refusionen udbetales kun på stævnet.

 

SPISNING

Spisebilletter til de forudbestilte måltider forefindes i kuverten der udleveres ved tjek-in.

Ubenyttede spisebilletter refunderes ikke.

 

Der er mulighed for at bestille vegetarkost til aftensmåltiderne. Dette skal noteres i forbindelse med tilmeldingen. Du er også velkommen til at notere allergier og vi vil, så vidt det er muligt, tage hensyn til disse.

 

Morgenmadsbuffeten serveres i spiseteltet. Af praktiske årsager skal morgenmadsbuffeten indtages i spiseteltet. Det er ikke muligt at tage den med på campingpladsen, eller på værelset.

 

Dem der ikke har bestilt morgenmad, har mulighed for at bestille morgenbrød i informationen.

Dette skal bestilles inden kl. 14.30, og afhentes i køkkenet næste morgen. Betaling ved afhentning.

 

Frokost og aftensmad serveres igen i år i spiseteltet.

Der vil i spiseteltet være reserveret borde til Fusion-deltagere der ønsker at spise sammen.

                      

Gennem de seneste år har vi indkøbt bakker med låg til de deltagere der ønsker at tage maden med på campingpladsen, eller på værelset.

Dette har vi i år undladt at gøre, da disse bakker både er meget dyre og er meget forurenende. Derfor skal man, hvis man ønsker at spise sin mad andre steder end i spiseteltet, selv medbringe beholder til transport af portionen.

VIL DU SPISE GRATIS PÅ ÅRETS SOMMERSTÆVNE

I år har du mulighed for at mæske dig i Kokkekompagniets lækre mad til frokost og aftensmad ganske gratis. Det eneste det kræver er, at du er villig til at hjælpe med udlevering/oprydning. Du vil kunne spise gratis til det måltid, du har hjulpet til med.

Hvis du ønsker en sådan opgave – og dermed gratis mad – skal du henvende dig til Stævnechefen hurtigst muligt. Det er først til mølle.

VÆRELSER EFTERSKOLEN LINDENBORG

Værelserne vil fortrinsvis blive tildelt deltagere, der tilmelder sig hele ugen, og gangbesværede. Alle værelser er dobbeltværelser med adgang til bad og toilet. Skriv venligst i bemærkninger, hvis du er gangbesværet. Dyner, puder, sengelinned og håndklæder medbringes.

Dobbeltværelse kan bookes som enkeltværelse mod merpris.

 

PRAKTISKE OPGAVER

Igen i år er alle stævnedeltagere fritaget for praktiske opgaver. Du har stadig mulighed for at få en praktisk opgave på stævnet. Hvis du ønsker en mindre opgave i løbet af ugen, skal du vælge dette ved tilmelding. Du vil herefter få en rabat på 150 kr. Hvis du vælger at få en praktisk opgave, vil der i din kuvert være en beskrivelse af opgaven. Husk at møde op til den.

                      

Til jobberordningen er der i år brug for 10-15 personer, der ønsker en daglig opgave på stævnet. Det vil ikke være den samme opgave hele uge. Vi forventer at få hold nok til, at der kan skiftes rundt på opgaverne. Jobberordningen vil i år blive honoreret med et gratis sommerstævne. Vi refunderer stævnegebyret ved afslutning af ugen. Hvis du ønsker en sådan opgave, skal du hurtigst muligt kontakte stævnechefen.

 

MENIGHEDSTELTE

Ønsker I som menighed at medbringe en pavillon, et telt el.lign. for at have et samlingssted i løbet af stævnet, skal I sende en mail til Else Würtz Nielsen på mail2ewn@gmail.com.

Pladsen til menighedsteltet afregnes særskilt og koster 500 kr (inklusiv el) for en plads på 5*10 meter.

Hvis jeres telt ikke kan være inden for den tildelte plads skal der bestilles to pladser. Det er af brandhensyn ikke tilladt at afvige fra reglen om at der skal være 3 meter mellem teltene på pladsen. Hvis I er i tvivl – spørg Stævnechefen.

HUNDE

Det er selvfølgelig muligt at medbringe sin hun på Sommerstævne. Det er dog et krav at hunde altid føres i snor, og at luftning sker i snor i områderne uden om stævnepladsen. 

Det er IKKE tilladt at medbringe hunde i bygningerne eller sporernes telte.

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

ARRANGØRER:

BAPTISTKIRKEN I DANMARK • DET DANSKE MISSIONSFORBUND

BAPTISTERNES BØRNE- OG UNGDOMSFORBUND • MISSIONSFORBUNDETS BØRN & UNGE