top of page

Praktisk Info

 

Samarittertelefon under stævnet: 9196 5160

Tekniktelefon under stævnet: 9196 3602

TID OG STED
21.-26. juli 2024 på Mariager Høj- og Efterskole,

Gammel Hobrovej 10, 9550 Mariager

 

INFORMATION
Pia Rosendal Daugaard, Stævnekoordinator
Tlf.: 61 68 10 75
Mail: pia.rosda@gmail.com

 

INFORMATION OM TILMELDING
Elektronisk tilmelding på hjemmesiden www.sommerstaevnet.dk fra den 7. april kl. 16.00.

Hvis du har spørgsmål til den elektroniske tilmelding, kan du kontakte Ulla Holm, ulla@baptistkirken.dk, tlf. 22 99 64 83


Du modtager bekræftelse pr. e-mail umiddelbart efter din tilmelding.

 

Du kan tilmelde dig en hel uge eller enkelte dage.


Har du ikke adgang til internettet, kan du sende din tilmelding på blanketten, der er udsendt til  menighederne.


Hvis der er behov for særlige hensyn eller oplysninger, som staben skal være opmærksom på, skal disse meddeles enten i forbindelse med tilmelding eller til Stævnekoordinatoren, inden ankomst på stævnet.

 

ANKOMST
Fra lørdag den. 20. juli 2024 kl. 14.00 kan du ankomme som campist.


Værelsesnøgler udleveres fra kl. 17.00 i stævneinformationen i hallen.

 

Det er ikke muligt at få adgang til stævnepladsen inden indtjekningen åbner. Indtil indtjekningen åbner kl. 14.00, arbejder mange frivillige på at gøre pladsen klar. Det er vigtigt, at der er plads til at komme rundt med grej, så alt er klar til stævnestart.


Ved ankomst er der tjek-in for campister på campingpladsen. Øvrige deltagere skal henvende sig i  informationen i hal-bygningen.


Soul-deltagere tjekker ind på Soul. Ved ankomst udleveres armbånd samt program og informationer for ugen.

 

SPØRGSMÅL VEDR. CAMPING OG ANKOMST
Alle henvendelser vedr. camping kan rettes til Campingchef Peter Bergholt, peter@vestermarkskirken.dk, tlf. 40 98 36 78.

BETALING
Ved elektronisk tilmelding betales direkte på nettet (netkøb).
Ved skriftlig tilmelding får du tilsendt en opkrævning.


Sommerstævnets bankkonto er:
Nordea Bank: Reg.nr. 2300 Kontonr. 4379 934 337


RABAT
Der gives rabat pr. deltager ved tilmelding inden 1. juni kl. 12.00. Efter 1. juni stiger prisen. Se mere under Priser.


KIDZ CAMP
SkoleKIDZ: Oplys det afsluttede klassetrin på tilmeldingen. Børnene bor hos forældrene og registreres ved ankomst hos KIDZ-lederne i klasseværelserne i ’Broen’ kl. 14.00-15.00. Gå efter skiltene.


BEAT CAMP
Deltagere på BEAT har afsluttet 4., 5., eller 6. klasse. Hvis du har afsluttet 7. og har venner på BEAT, som du gerne vil følges med, er det ok at tilmelde sig BEAT. Deltagerne bor hos forældrene og registreres søndag kl. 13.30-15.00 på BEAT (Højskolens auditorium).

URBAN CAMP
Deltagere på URBAN camp har afsluttet 7. klasse og op til 17 år. Alle deltagere sover i telt på URBAN camp området – eller hos forældre.


Piger og drenge på URBAN sover hver for sig. Husk telt. Campen er uden mad, men du kan tilkøbe morgenmad og aftensmad, når du tilmelder dig. Frokost kan købes på Grønningen under stævnet. Registrering foregår søndag kl. 13.30-15.00 på URBAN camp i dagligstuen på Højskolen.


SOUL CAMP
Er du 18+ og har du lyst til at bo sammen med andre unge, skal du tilmelde dig SOUL. Du kan leje en seng i et værelse med 4 senge (Kvinder og mænd sover hver for sig). Der er et køleskab på SOUL gangen, så du har mulighed for at have mad opbevaret. Der er mulighed for at få et meget let morgenmåltid, og ellers kan morgen- og aftensmad tilkøbes ved tilmelding. Frokost kan købes på Grønningen.

 

Deltagere på SOUL Camp registreres ved ankomst på SOUL i Efterskolens Aula.


STUDIERABAT
Der er studierefusion til unge, der er studerende foråret 2024 på kr. 250,00 ved deltagelse hele ugen og mod forevisning af studiekort. Refusionen udbetales kun på stævnet i Stævneinformationen i fysiklokalet ved hal-bygningen.


SPISNING
Ved tilmelding vælger du hvilke måltider, du vil spise i spisesalen på Grønningen/tage med op på campingområdet, og den bekræftelse, du herefter modtager på e-mail, er din adgangsbillet til madudleveringen.

Husk derfor at lave et print af den, eller gem den på din telefon.


Morgenmadsbuffeten serveres i spisesalen på Grønningen. Af praktiske årsager skal morgenmadsbuffeten indtages i spisesalen. Det er ikke muligt at tage den med på campingpladsen eller på værelset.


Der er mulighed for at købe frokost i boderne på Grønningen, hvor du også kan købe aftensmad, hvis du ikke ønsker at forudbestille. Så er du med til at støtte missionsarbejde.

 

Der er ikke mulighed for at bestille vegetarkost til aftensmåltiderne, men der vil så vidt muligt blive taget hensyn til allergier. Dette skal noteres i forbindelse med tilmeldingen.


Det er ikke muligt at afbestille mad i løbet af ugen.


Menuen
Lørdag: Stegt nudler med kylling
Søndag: Lasagne og salat
Mandag: Tikka chicken masala med ris og salat
Tirsdag: Kyllingelår, bådekartofler og sovs
Onsdag: Chili con carne m. ris og salat
Torsdag: Lækker steg, flødekartofler og salat
Mulighed for mad uden gluten og laktose


VÆRELSER PÅ MARIAGER HØJ- OG EFTERSKOLE
Værelserne vil fortrinsvis blive tildelt deltagere, der tilmelder sig hele ugen. Der er dobbeltværelser og enkeltmandsværelser. Nogle værelser har køjesenge og toilet/bad på gangen. Skriv venligst i bemærkninger,
hvis du er gangbesværet. Dyner, puder, sengelinned og håndklæder skal medbringes. Værelserne er til daglig elevværelser og bærer præg af dette. Ved bestilling af værelse kan ønske til værelseskammerat angives i
bemærkningsfeltet.


PRAKTISKE OPGAVER
Igen i år er alle stævnedeltagere fritaget for praktiske opgaver. Du har stadig mulighed for at få en praktisk opgave på stævnet. Hvis du ønsker en sådan opgave i løbet af ugen, skal du vælge dette ved tilmelding. Du vil herefter få en rabat på 150 kr. Hvis du vælger at få en praktisk opgave, vil opgaven fremgå af listen udenfor stævneinformationen i fysiklokalet ved hallen. Husk at få noteret din opgave, og husk at møde op til den.


MENIGHEDSTELTE
Ønsker I som menighed at medbringe en pavillon, et telt eller lignende for at have et samlingssted i løbet af stævnet, skal I sende en e-mail til Campingchef Peter Bergholt på peter@vestermarkskirken.dk.


Pladsen til menighedsteltet afregnes særskilt og koster 600,- kr. (inklusive el) for en plads på 5 x 10 meter. Hvis jeres telt ikke kan være inden for den tildelte plads, skal der bestilles to pladser. Det er af brandhensyn ikke tilladt at afvige fra reglen om, at der skal være 3 meter mellem teltene på campingpladsen. Ligeledes kan der heller ikke afviges fra at teltet ikke må være bredere end 5 meter. Ved spørgsmål, kontakt ligeledes campingchefen.

SAMVÆR OG TRIVSEL

Det er vigtigt, at alle - små og store, unge og ældre - oplever Sommerstævne '24 som et trygt og godt miljø. På siden "Samvær & Trivsel" kan du læse mere om retningslinjer for samvær og trivsel. Der er også information om, hvad du skal gøre, hvis du oplever grænseoverskridende adfærd.


HUNDE
Det er selvfølgelig muligt at medbringe sin hund på Sommerstævnet.
Det er dog et krav at hunde altid føres i snor, og at luftning sker i snor i områderne uden om stævnepladsen.
Det er IKKE tilladt at medbringe hunde i bygningerne eller på værelserne.

 

WILDCARD

Alle med en stram økonomi, for hvem det uden tilskud ikke er muligt at komme på Sommerstævnet, kan søge om tilskud.

 

Link til mere om WildCard-ordningen, ansøgningsskema og kontaktinfo til mere info.

bottom of page