Praktisk Info

 

Tid og Sted:

17.-22. juli 2022 på efterskolen Lindenborg, Borrevejlevej 26, Lejre, 4000 Roskilde.

 

INFORMATION

Lars Gaarden

Tlf. 28 10 17 17

mail: mail@familiengaarden.dk

 

INFORMATION OM TILMELDING

Elektronisk tilmelding på hjemmesiden www.sommerstaevnet.dk fra den 3. april kl. 16.00.


Hvis du har spørgsmål til den elektroniske tilmelding, kan du kontakte Lars Gaarden, tlf. 28 10 17 17.


Du modtager bekræftelse pr. e-mail umiddelbart efter din tilmelding.


Du kan tilmelde dig en hel uge eller enkelte dage.


Har du ikke adgang til internettet, kan du sende din tilmelding på blanketten, der er udsendt til menighederne. 


Vi tager i år et nyt elektronisk tilmeldingssystem i brug. Du vil derfor opleve en ny måde at tilmelde dig på. Vi forventer, at det nye system både er simpelt og stabilt, men hvis du oplever problemer eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lars Gaarden.


Hvis der er behov for særlige hensyn eller oplysninger staben skal være opmærksom på, skal disse meddeles enten i forbindelse med tilmelding eller til Stævnechefen, inden ankomst på stævnet.

 

ANKOMST

Fra lørdag d. 16. juli 2022 kl. 18.00.


Det er ikke muligt at få adgang til stævnepladsen inden indtjekningen åbner.


Der kan i særlige tilfælde gives tilladelse til at ankomme tidligere. Dette skal altid aftales på forhånd med Stævnechefen. Indtil indtjekningen åbner arbejder mange frivillige på at gøre pladsen klar. Det er vigtigt, at der er plads til at komme rundt med grej, så alt er klar til stævnestart.


Ved ankomst er der tjek-in for campister på campingpladsen. Øvrige deltagere skal henvende sig i informationen i hal-bygningen. Ved ankomst udleveres armbånd samt hæfte indeholdende program og informationer for ugen.

 

SPØRGSMÅL VEDR. CAMPING OG ANKOMST

Alle henvendelser inden stævnestart skal rettes til Stævnechef Lars Gaarden, tlf. 28 10 17 17 eller mail@familengaarden.dk.

 

BETALING

Ved elektronisk tilmelding betales direkte på nettet (netkøb).

 

Ved skriftlig tilmelding får du tilsendt en opkrævning.

 

Sommerstævnets bankkonto er:

Nordea Bank

Reg.nr. 2300

Kontonr. 4379 934 337.

 

RABAT

Der gives rabat pr. deltager ved tilmelding inden 1. juni kl.12.00. Se mere under stævneafgift.

 

KIDZ CAMP

SkoleKIDZ: Oplys det afsluttede klassetrin på tilmeldingen. Børnene bor hos forældrene og registreres ved ankomst hos KIDZ-lederne i et klasseværelse. Gå efter skiltene.

 

BEAT CAMP

Deltagere på BEAT bor hos forældrene og registreres ved ankomst i BEAT-teltet.

 

URBAN CAMP

Alle deltagere sover i telt eller campingvogn på eget campingområde – eller hos forældre. Piger og drenge på URBAN sover hver for sig. Der er mulighed for at vælge, om du vil deltage med eller uden mad. Registrering foregår ved ankomst på URBAN-pladsen.

 

SOUL CAMP

Er du deltager på Base Camp, men stadig har lyst til at bo sammen med andre unge, skal du tilmelde dig som voksen og krydse af under SOUL CAMP. Der er mulighed for at tilmelde sig særlig SOUL-aftensmad. Pris for aftensmad hele ugen er kr. 325 - SOUL-aftensmaden kan ikke - som den almindelige stævnemad - bestilles til enkeltdage. Deltagere på SOUL CAMP registreres ved ankomst i SOUL-teltet. 


Der er studierefusion til unge, der er studerende foråret 2022 på kr. 250,00 ved deltagelse hele ugen og mod forevisning af studiekort. Refusionen udbetales kun på stævnet.

 

SPISNING

Ved tilmelding vælger du hvilke måltider, du vil spise i spiseteltet, og den bekræftelse, du herefter modtager på mail, er din adgangsbillet til spiseteltet. Husk derfor at lave et print af den eller gem den på din telefon.
 

Det er ikke muligt at afbestille mad i løbet af ugen.


Der er mulighed for at bestille vegetarkost til frokost- og aftensmåltiderne. Dette skal noteres i forbindelse med tilmeldingen. Du er også velkommen til at notere allergier og vi vil, så vidt det er muligt, tage hensyn til disse.

 

Morgenmadsbuffeten serveres i spiseteltet. Af praktiske årsager skal morgenmadsbuffeten indtages i spiseteltet. Det er ikke muligt at tage den med på campingpladsen eller på værelset.
 

Har du ikke bestilt morgenmad, er der mulighed for at bestille morgenbrød i Informationen. Morgenbrød skal bestilles inden kl. 14.30, og afhentes i køkkenet næste morgen. Betaling ved afhentning.
 

Frokost og aftensmad serveres igen i år i spiseteltet.
 

VÆRELSER PÅ EFTERSKOLEN LINDENBORG

Værelserne vil fortrinsvis blive tildelt deltagere, der tilmelder sig hele ugen, og gangbesværede. Alle værelser er dobbeltværelser med adgang til bad og toilet. Skriv venligst i bemærkninger, hvis du er gangbesværet. Dyner, puder, sengelinned og håndklæder medbringes. 

Ved bestilling af dobbeltværelse kan ønske til værelseskammerat angives i bemærkningsfeltet.

UGENS MENU
Frokost:
Mandag: Porretærte med salat
Tirsdag: Pastasalat med kylling
Onsdag: Rugbrød og pålæg
Torsdag: Kyllingespyd med couscous-salat
Fredag: Æggekage og rugbrød

Aftensmad:

Søndag: Kikærtegryde med brød
Mandag: Chili con Carne med løse ris

Tirsdag: Kalkungryde med nye kartofler
Onsdag: Lasagne med salat
Torsdag: Butterchicken med løse ris

PRAKTISKE OPGAVER

Igen i år er alle stævnedeltagere fritaget for praktiske opgaver. Du har stadig mulighed for at få en praktisk opgave på stævnet. Hvis du ønsker en sådan opgave i løbet af ugen, skal du vælge dette ved tilmelding. Du vil herefter få en rabat på 150 kr. Hvis du vælger at få en praktisk opgave, vil opgaven fremgå af lister udenfor informationen i stævnehallen. Husk at få noteret din opgave og husk at møde op til den.

 

MENIGHEDSTELTE

Ønsker I som menighed at medbringe en pavillon, et telt eller lignende for at have et samlingssted i løbet af stævnet, skal I sende en mail til Lars Gaarden på mail@familiengaarden.dk.


Pladsen til menighedsteltet afregnes særskilt og koster 525 kr. (inklusive el) for en plads på 5 x 10 meter.


Hvis jeres telt ikke kan være inden for den tildelte plads, skal der bestilles to pladser. Det er af brandhensyn ikke tilladt at afvige fra reglen om, at der skal være 3 meter mellem teltene på pladsen. Hvis I er i tvivl – spørg Stævnechefen.

HUNDE

Det er selvfølgelig muligt at medbringe sin hund på Sommerstævne. Det er dog et krav at hunde altid føres i snor, og at luftning sker i snor i områderne uden om stævnepladsen. 


Det er IKKE tilladt at medbringe hunde i bygningerne eller sporernes telte.